Varukorg

Vanliga frågor

Finns det jag vill ha på lager?

Alla produkter som syns på sidan finns i lager.

Hur kan jag betala?

Vi erbjuder att betala via Klarna AB (publ), där du kan välja att betala mot faktura, kort eller delbetalning. Vi erbjuder även Swish, enkel betalning som går direkt via din Swish-app. Tillgänliga betalningsmetoder visas i Klarna när du besöker kassan.

Var ligger lagret?

Lagret finns i Torup.

Kan jag dyka upp vid lagret och handla på plats?

Nej, det går inte. I och med att det inte är butik är tiden begränsad för våra plockare att hantera kunder på plats. Till exempel finns det inga prislappar och varorna ligger inte upplagda på ett sätt som lämpar sig för att kunderna ska kunna se dem ordentligt.

Hur lång tid tar det innan jag har sakerna?

Detta är den absolut mest vanliga frågan vi får, om sakerna hinner fram innan helgen.

Frakten tar 1-3 vardagar, lite beroende på var i Sverige den ska. Långt upp i norr och Gotland tar alltid någon dag extra, lika så om vädret är stökigt längst vårt avlånga land. Vi kan inte garantera Posten eller DHLs leveranstider, men oftast fungerar det fint att komma fram snabbt. Men är det onsdag kväll när du beställer, kan det vara svårt att få leveransen på fredagen.

Du kan kika på ledtiden för DHL genom att klicka på denna länken och ange postnummer från (24139) och till vilket postnummer. Under kolumnen DHL Servicepoint står beräknat datum.

Vem skickar ni med?

Vi skickar våra leveranser med Instabox,  DHL Postnord, och budbee. Du kan välja tillgängliga leveransalternativ i kassan.

Vad kostar frakten?

Fraktpriserna visas för varje leveranasätt i kassan. Vi har även fri frakt på beställningar över 499 kr.

Är det roligt att jobba på ert lager?

Det är jättekul! Roliga produkter, glada kunder och ännu gladare barn. Vi kan inte ha det bättre!

Jag har en annan fråga som inte är svarad på här, hur gör jag då?

Maila till oss på info@kalaslagret.se